Finanční manažer/Finanční manažerka
Do týmu ŽIVOTa 90 hledáme zkušeného člověka, který bude odpovídat za přípravu rozpočtů, správu účetnictví, řízení cash-flow organizace, zajišťovat financování organizace a minimalizovat finanční rizika.
Organizaci ŽIVOT 90 založili v roce 1990 manželé Lormanovi s cílem přinášet starším lidem radost, dávat jim odvahu a sebedůvěru rozhodovat se podle vlastních přání, podpořit v nich přirozenou zvědavost, aby nerezignovali, a žili co nejlepší život s maximem nezávislosti. Od té doby se naše vize nezměnila.
Do týmu ŽIVOTa 90 hledáme zkušeného člověka, který bude odpovídat za přípravu rozpočtů, správu účetnictví, řízení cash-flow organizace, zajišťovat financování organizace a minimalizovat finanční rizika.
Oblasti kompetencí a odpovědnosti:
- Finanční plánování a kontrola: příprava rozpočtů pro organizaci, sledování dodržování plánu a kontrola výkonnosti organizace, poskytování zpráv a analýz výdajů a příjmů jednotlivým vedoucím služeb/útvarů, asistence jednotlivým vedoucím při řízení jimi vedených služeb/útvarů, řízení cash-flow organizace.
- Správa účetnictví: odpovědnost za správnost účetnictví organizace včetně vytváření a udržování finančních záznamů, zpracování účetních závěrek a dodržování finančních a daňových předpisů. Vedení účetních v organizaci.
- Granty, dotace a fundraising: vedení projektového manažera/manažerky připravujícího grantové žádosti a fundraisera, jednajícího s dárci a sponzory. Zastřešování procesu zajišťování financování organizace. Vyúčtování projektů financovaných z veřejných zdrojů, nadací, fondů a ostatních dárců. Finanční řízení projektů s vícezdrojovým financováním (granty a dotace).
- Komunikace s vedením organizace: pravidelná komunikace s vedením organizace ohledně finančních záležitostí a poskytování informací a analýz potřebných pro řízení organizace. Příprava finančních podkladů pro Správní radu ŽIVOTa 90.
- Spolupráce s auditorskými firmami při přípravě finančních zpráv a účetních závěrek, a také při provádění auditů.
Co oceníme a co od Vás potřebujeme:
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- odbornou znalost a zkušenost v oblasti financí
- schopnost samostatné i týmové práce
- koncepční myšlení a proaktivní přístup
- zkušenost s vedením týmu
Výhodou pro Vás bude:
- zkušenost s účetním softwarem POHODA
- znalost neziskového sektoru
U nás získáte:
- práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní neziskové organizaci
- samostatnou a smysluplnou práci
- možnost seberealizace a podílení se na rozvoji organizace
- motivující platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody, pružnou pracovní dobu s možností občasné práce z domova
Předpokládaný nástup od 1. června 2023, nebo dle dohody.
V případě Vašeho zájmu o pozici"Finančního manažera*Finanční manažerky" nám zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na e-mail: helena.horakova@zivot90.cz