Co je u nás nového

Finanční manažer/Finanční manažerka

ŽIVOT 90

Do týmu ŽIVOTa 90 hledáme zkušeného člověka, který bude odpovídat za přípravu rozpočtů, správu účetnictví, řízení cash-flow organizace, zajišťovat financování organizace a minimalizovat finanční rizika.

Finanční manažer/Finanční manažerka

Organizaci ŽIVOT 90 založili v roce 1990 manželé Lormanovi s cílem přinášet starším lidem radost, dávat jim odvahu a sebedůvěru rozhodovat se podle vlastních přání, podpořit v nich přirozenou zvědavost, aby nerezignovali, a žili co nejlepší život s maximem nezávislosti. Od té doby se naše vize nezměnila.

Do týmu ŽIVOTa 90 hledáme zkušeného člověka, který bude odpovídat za přípravu rozpočtů, správu účetnictví, řízení cash-flow organizace, zajišťovat financování organizace a minimalizovat finanční rizika.

 

Oblasti kompetencí a odpovědnosti:

  1. Finanční plánování a kontrola: příprava rozpočtů pro organizaci, sledování dodržování plánu a kontrola výkonnosti organizace, poskytování zpráv a analýz výdajů a příjmů jednotlivým vedoucím služeb/útvarů, asistence jednotlivým vedoucím při řízení jimi vedených služeb/útvarů, řízení cash-flow organizace.
  2. Správa účetnictví: odpovědnost za správnost účetnictví organizace včetně vytváření a udržování finančních záznamů, zpracování účetních závěrek a dodržování finančních a daňových předpisů. Vedení účetních v organizaci.
  3. Granty, dotace a fundraising: vedení projektového manažera/manažerky připravujícího grantové žádosti a fundraisera, jednajícího s dárci a sponzory. Zastřešování procesu zajišťování financování organizace. Vyúčtování projektů financovaných z veřejných zdrojů, nadací, fondů a ostatních dárců. Finanční řízení projektů s vícezdrojovým financováním (granty a dotace).
  4. Komunikace s vedením organizace: pravidelná komunikace s vedením organizace ohledně finančních záležitostí a poskytování informací a analýz potřebných pro řízení organizace. Příprava finančních podkladů pro Správní radu ŽIVOTa 90.
  5. Spolupráce s auditorskými firmami při přípravě finančních zpráv a účetních závěrek, a také při provádění auditů.

Co oceníme a co od Vás potřebujeme:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • odbornou znalost a zkušenost v oblasti financí
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • koncepční myšlení a proaktivní přístup
  • zkušenost s vedením týmu

Výhodou pro Vás bude:

  • zkušenost s účetním softwarem POHODA
  • znalost neziskového sektoru

U nás získáte:

  • práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní neziskové organizaci
  • samostatnou a smysluplnou práci
  • možnost seberealizace a podílení se na rozvoji organizace
  • motivující platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody, pružnou pracovní dobu s možností občasné práce z domova

 

Předpokládaný nástup od 1. června 2023, nebo dle dohody.

 

V případě Vašeho zájmu o pozici"Finančního manažera*Finanční manažerky" nám zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na e-mail: helena.horakova@zivot90.cz

Potřebujete s něčím poradit?
Neváhejte nás kontaktovat.